Hoofdmenu

Telescoop terug

Gestart door ArjanH, juni 09, 2011, 00:14:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

ArjanH

Afgelopen zaterdag werd de rechter achterruit van mijn auto ingeslagen en mijn telescoop gejat (ik had net daarvoor boodschappen gedaan waardoor ik me gedwongen zag om de telescoop even op de achterzitting te leggen). Flink balen uiteraard. Gelukkig is de telescoop de dag daarop onbeschadigd gevonden in de berm. Uiteraard ben ik de eerlijke vinder zeer dankbaar maar dat geldt tevens voor de politie die me erg snel heeft geinformeerd. Goed om te weten dat in een land waar cynisme, het zoeken naar zondebokken, het over 1 kam scheren van bepaalde bevolkingsgroepen en onbeschoftheid hoogtij vieren, er ook nog mensen en instanties zijn die uiterst correct en eerlijk zijn.

kroonp

Pfieuw, mazzelaar.  :o

Ik heb net een nieuwe scoop en ik moet er niet aan denken dat mij zoiets zou overkomen. Gelukkig lijkt het erop dat het dievengilde een telescoop niet op waarde weet te schatten. Anders zou je dat dure speeltje toch maar eens moeten gaan verzekeren tegen diefstal...
Groet

Peter Kroon

Marije

Fijn dat je hem terug hebt.

Tip: ik heb altijd een vest op de achterbank liggen. Als ik dan onverhoopt de auto even alleen moet laten dan leg ik mijn spullen
tussen de voorstoelen en de achterbank in en daar het vest "slordig" over heen.
Dit doe ik wel zo kort mogelijk. Maar dan ligt het in ieder geval niet in het zicht.

frankw

Volgens mij heb ik je daar al eens voor gewaarschuwd. :angel: 8)

Mooi dat je m terug hebt!

lily

#4
Mooi dat je de telescoop weer terug hebt.
Heb je de eerlijke vinder al kunnen bedanken?


Gr.Lily

ArjanH

@ Frank,


Daar heb je me inderdaad al wel eens voor gewaarschuwd. En terecht. Ik ben erg naief geweest, hoewel ik in dit geval door praktische omstandigheden even geen andere keuze had dan de telescoop op de achterbank te leggen. Waar ik me eerlijk gezegd nog het meeste over heb verbaasd is dat die persoon (of personen) wel het lef hadden en de moeite hebben genomen de achterruit in te slaan en de telescoop mee te nemen maar vervolgens tot de conclusie zijn gekomen dat ze er klaarblijkelijk niets mee konden beginnen. Nog een geluk voor mij dat de telescoop in de berm is gesodemieterd i.p.v. op de openbare weg.


@ Lily,


Uiteraard heb ik de eerlijke vinder bedankt en beloond.

frankw

Hen je gezien hoe dat ding van jou er uit ziet? ;D ;)

ArjanH

Die kan wel een schoonmaakbeurt gebruiken inderdaad.