Koningspage..

Gestart door vlindersdigitaal, mei 28, 2006, 14:03:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

vlindersdigitaal

Gisteren naar de Viroin geweest, en de Koningspage goed kunnen fotograferen. Ik deel hem graag met de liefhebbers! Op mijn blogger kan je een verslag lezen over gisteren. (Zie link in mijn handtekening)
Foto Gallery Mariëlle Reijnierse Mijn foto gallery over de natuur

Elachista

Groet,
Tymo

acherontia

Volgens mij staat deze plaat hier prima! Marielle wil graag een foto met ons delen en verder niet praten over fotografie... Denk dat alle lezers van het vlinderforum en dan weer het dagvlinderdeel kunnen genieten van deze plaat!

Meer van dat wat mij betreft!

Groeten,

Jeroen

marcel123

EEn mooie plaat. Met het weer van de afgelopen week blijven ze natuurlijk beter stil zitten.. Elk nadeel heb....

vlindersdigitaal

CiteerVolgens mij staat deze plaat hier prima! Marielle wil graag een foto met ons delen en verder niet praten over fotografie... Denk dat alle lezers van het vlinderforum en dan weer het dagvlinderdeel kunnen genieten van deze plaat!

Meer van dat wat mij betreft!

Groeten,

Jeroen
Klopt.. Ik wil ze daar ook niet plaatsen. Ik vind een foto van een vlinder beter thuis horen in een forum over vlinders, dan tussen vragen over lenzen en camera's..  -_-  
Foto Gallery Mariëlle Reijnierse Mijn foto gallery over de natuur

Jeroen Nagtegaal

ALs niemand daar foto's gaat plaatsen blijft het zo, ik denk zeker adt ze het daar ook heel mooi zullen vinden, tevens zou je dan de streek aan kunnen bevelen.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

vlindersdigitaal

Hmm.. Dan zal met mogelijk zo blijven, want ik plaats hem daar niet. Maar graag of anders niet hoor  :P  
Foto Gallery Mariëlle Reijnierse Mijn foto gallery over de natuur

T_18

Wat een schitterende foto!! :duim:  
Met vriendelijke groet,

Thijmen

andree

Volgens mij valt ie onder het forum BUITENLAND B)
Ik sluit me trouwens aan bij alle andere complimenten voor deze foto.
André van Hengstum
Appelscha

markenleij

Voor ons is de Viroin nog dichterbij dan Appelscha.

Jeroen Nagtegaal

CiteerVoor ons is de Viroin nog dichterbij dan Appelscha.
Heel veel dichterbij, voor mij, Tja Limburg dat is ook niet echt Nederland,
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Goyatlah

CiteerVoor ons is de Viroin nog dichterbij dan Appelscha.
Hmm, bij dat ons hoor ik dan vermoedelijk toch niet bij... (Overigens ligt het Fochtelooerveen vlak bij Appelscha, wel eens geweest?)
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's