Waar?

Gestart door ingridt, maart 18, 2009, 03:26:31 AM

Vorige topic - Volgende topic

ingridt

Ik word al nachten uit me slaap gehouden door een vrouwtjes bosuil. Ik word gek van het wiewiet. Het mannetje heb ik niet echt last van, die heb ik maar een enkele keer gehoord maar het vrouwtje blijft naast mn slaapkamerraam maar roepen. Ik ben maar naar beneden gegaan want het duurd gewoonlijk nog 1 uur. Ben al weken overdag op zoek naar de uil maar natuurlijk zie ik die niet. Is er iemand die me kan vertelen waar ik overdag op moet letten om deze schreeuwlelijk in het visier te krijgen?
Waar moet ik op letten??

Herman van der Klis

CiteerIk word al nachten uit me slaap gehouden door een vrouwtjes bosuil. Ik word gek van het wiewiet. Het mannetje heb ik niet echt last van, die heb ik maar een enkele keer gehoord maar het vrouwtje blijft naast mn slaapkamerraam maar roepen. Ik ben maar naar beneden gegaan want het duurd gewoonlijk nog 1 uur. Ben al weken overdag op zoek naar de uil maar natuurlijk zie ik die niet. Is er iemand die me kan vertelen waar ik overdag op moet letten om deze schreeuwlelijk in het visier te krijgen?
Waar moet ik op letten??
In het vizier ?????

mvg

Herman van der Klis
Herman van der Klis

ahjoon

CiteerIk word al nachten uit me slaap gehouden door een vrouwtjes bosuil. Ik word gek van het wiewiet. Het mannetje heb ik niet echt last van, die heb ik maar een enkele keer gehoord maar het vrouwtje blijft naast mn slaapkamerraam maar roepen. Ik ben maar naar beneden gegaan want het duurd gewoonlijk nog 1 uur. Ben al weken overdag op zoek naar de uil maar natuurlijk zie ik die niet. Is er iemand die me kan vertelen waar ik overdag op moet letten om deze schreeuwlelijk in het visier te krijgen?
Waar moet ik op letten??
'Last' van Bosuilen? Zullen we ruilen?  ;)  
Met vriendelijke groet,

Arjan


;-) -> http://waarneming.nl/waarneming/view/46346147

Thijs Fijen

CiteerWaar moet ik op letten??
Poep + braakballen op de grond
Thijs Fijen

ingridt

Citeer
CiteerWaar moet ik op letten??
Poep + braakballen op de grond
Niet te vinden  (en het kreng zit weer te roepen). Ik ben ondertussen wel een stuk wijzer geworden.... Ze roept om te kijken of ze genoeg eten krijgt van haar mannetje om dan te zien of en hoeveel eieren ze gaat leggen?? Of heb ik het mis??
Maar nergens kan ik poep en braakballen ontdekken. We hebben een boom op enkele meters van het huis waar een groot spechtgat zit , het is bewoond maar ik weet tot op heden niet door wie. De takjes die er uitkomen zijn elke ochtend veranderd. Mijn hoop op de bosuil is verloren want die sleept niet met takjes. Ondertussen heeft ze me weer wakker en ik vind dat ik onderhand wel verdien om te weten waar ze zit. :huh:  

Dorine

En wat ben je van plan als je dat "kreng" vind.

Misschien willen een paar watjes of oordopjes wel helpen om je nacht door te komen.
Dorine van Asten
peregrines.nl