Gestolen swarovskiscoop

Gestart door Diende, mei 27, 2024, 08:30:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

Diende

Beste medevogelaars,
Zaterdag 25/5/24 is in de buurt van het Horsterwold mijn telescoop gestolen. Het gaat om een Swarovski ATS80 HD met stay-on case, een carbon statief met Swarovskikop en schouderdraagbanden.
Mijn vraag aan jullie is om alert te zijn als een dergelijke set (of onderdelen hiervan) worden aangeboden of als gevraagd wordt naar de waarde van een dergelijke Scoop.
Als je iets ziet of hoort dan hoop ik dat je me wilt helpen en hier een berichtje voor me achter laat.
Alvast bedankt voor je hulp.
Grt Dick

Diende

De Telescoop is 1 juni via Marktplaats aangeboden en verkocht. Als een medevogelaar hoort dat iemand begin juni een 2e hands Swarovski telescoop met statief en stay-on case heeft gekocht, dan zou ik heel graag even contact met deze persoon willen opnemen.
Alvast bedankt voor je hulp.

Grt Dick

Pietsje

#2
Hallo Dick, sorry, om te beginnen ik kan je helaas niet helpen. Alleen maar medeleven tonen. Geen materie voor mij maar wat een lowlifes  :wacko:  heb je toch op deze aardkloot. Ik hoop dat je je spullen terugvindt en krijgt. Ik moet er niet aan denken dat iemand er met mijn camera met macrolens er vandoor gaat  :'(  al is die inmiddels niks meer waard.
Bedankt voor je reactie
Pietsje
Als je naar iets op zoek bent, vind je vaak iets anders!
waarnemingen in het buitenland: https://observation.org/users/50326/photos/?advanced=on

OlivierO

Citaat van: Diende op juni 03, 2024, 10:02:53 AMDe Telescoop is 1 juni via Marktplaats aangeboden en verkocht. Als een medevogelaar hoort dat iemand begin juni een 2e hands Swarovski telescoop met statief en stay-on case heeft gekocht, dan zou ik heel graag even contact met deze persoon willen opnemen.
Alvast bedankt voor je hulp.

Grt Dick

Ik word hier echt pissig van.

Hoe ben je te weten gekomen dat hij verkocht is op marktplaats?
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.