11 of 12 waarnemingen verdwenen bij upload

Gestart door Michiel en Milka, mei 10, 2024, 20:28:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

Michiel en Milka

Eergisteren 131 waarnemingen geupload over de periode 4 mei t/m 8 mei. Ik kreeg een foutmelding met 'upload mislukt, onbekende oorzaak'. Upload ging daarna verder, zonder dat ik iets hoefde te doen. Via een omweg nl 'soorten gezien' op deze data kreeg ik het getal van 119 waarnemingen door, 15 minuten later overigens 120 waarnemingen. Dat getal staat nu op 121 maar ik heb handmatig nog iets ingevoerd.
In Obsmapp staat bij 'oude waarnemingen'  het totaal van deze dagen wel op 131. Kan dit hersteld worden?

Edit: versie 9.5.2
Groet, Michiel

Jan-Freerk Kloen

Je kan oude waarnemingen 'terugzetten' naar de nieuwe waarnemingen en opnieuw uploaden. Dus als je weet welke waarnemingen het om gaat dan is het vrij simpel.
Jan-Freerk Kloen (JFK)
Validator Libellen & Reptielen en amfibieën

JFK Natuurblog
Beleef de natuur!
www.jfknatuurblog.com

Michiel en Milka

Dank. Ik ben alle waarnemingen langs gelopen en kan niets vinden. Dus ik laat het hier maar bij. Feit blijft dat er iets mis ging bij uploaden.
Groet, Michiel

hiskodevries

Vooral zorgen dat je soorten lijsten up-to-date zijn
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Michiel en Milka

Groet, Michiel

Andre321

Ik mag toch hopen dat die upload Crash bestendig is en dat dat het idee is aan de erg trage upload die vele minuten tot een kwartier duurt? Overigens crahed de app meerdere keren per dag al is het na een herinstallatie mogleijk ook minder geworden (gebruik de app nu ook minder dus dat is ook de meest voor de hand liggende oorzaak andere apps als Liveatlas, Avimap, butterflycount werken meestal wel goed. maar van BFC heb ik nu blijkbaar betas) ? Bij mij ging het een aantal keren fout toen ik honderden waarnemingen aan het uploaden was, ook omdat 4G het plotseling niet deed was het aantal wat opgelopen.