Paddenstoelennieuwsbrief NMV

Gestart door Carolien, augustus 29, 2020, 14:51:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

Carolien

Naast de mooie vernieuwde website van de Nederlandse Mycologische Vereniging (www.mycologen.nl) verschijnt er ook weer een NMV-nieuwsbrief. In deze maandelijkse nieuwsbrief wordt het laatste nieuws op paddenstoelengebied besproken en geeft het een overzicht van de te verwachten gebeurtenissen van komende maand. Je kunt je eenvoudig abonneren op het maandjournaal door een mail te sturen naar: paddenstoelenjournaal@allesoverpaddenstoelen.nl

Klik hier voor het maandjournaal van September:
https://www.mycologen.nl/Nieuwsbrieven/Paddenstoelenjournaal_01.pdf?fbclid=IwAR0iy5U4TorILzUHn8VKr9JeJ91dgkrdAMhb6SiAs_y8g1Zcx6tmU-5z-JE
Hartelijke groet Carolien Reindertsen

Carolien

#1
Impressie van de eerste pagina :blink:
Hartelijke groet Carolien Reindertsen

tstrik

Mvgr.,
Theo Strik

paddenstoelenmonster

Ook aangemeld. Leuk!!
Henk het bosmonster
Met een hartelijke groet uit Schaarsbergen bij Arnhem van Henk de (hout)zwamneus.

rmorsink

Ook aangemeld :duim:. Leuk dat het weer wordt opgepakt  :blink:. Las hem altijd graag toen!
Groet,
Ronald.
Vriendelijke groet,
Ronald
http://www.rmnatuurfotografie.nl/

S.A. Gorter


Carolien

Leuk! Al jullie aanmeldingen zijn in goede orde ontvangen :duim:
Hartelijke groet Carolien Reindertsen

tjerk

Ook aangemeld om nog een beetje op de hoogte te blijven.
Tjerk Nawijn

Carolien

Hartelijke groet Carolien Reindertsen

Gert Kremer

Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Carolien

Citaat van: Gert Kremer op augustus 30, 2020, 14:46:00 PM
aangemeld, hoop ik.
Gert

Hoi Gert, van jou heb ik geen mailtje ontvangen
Groetjes Carolien
Hartelijke groet Carolien Reindertsen

Gert Kremer

Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Carolien

Hartelijke groet Carolien Reindertsen

Carolien

Als het goed is, hebben alle abonnees vanavond de Paddenstoelennieuwsbrief van September ontvangen. Het kan zijn dat deze in je "postvak ongewenst" is terecht gekomen. Ik hoor graag jullie feedback en ervaringen. Heb je vragen en/of tips voor de NMV nieuwsbrief, dan graag even een mailtje naar: paddenstoelenjournaal@allesoverpaddenstoelen.nl
Hartelijke groet Carolien Reindertsen

sjaakvantiel

Me ook gemeld. En het journaal was idd. ingekomen op "Junk'. Leuk. M.v.g. Sjaak.

ejslootweg

Leuk om een eigen foto terug te zien. Goede reden om me ook aan te melden.

groeten, Erik
groeten, Erik

ruut

Jammer dat de link voor aanmelden niet lukt op m'n iPad  :huh:
Vanavond proberen via m'n pc
Groet, ruut

Carolien

Citaat van: ejslootweg op september 02, 2020, 10:55:52 AM
Leuk om een eigen foto terug te zien. Goede reden om me ook aan te melden.

groeten, Erik

Ha ja, heel leuk. Was een tip van Charlotte  ;D

Citaat van: ruut op september 02, 2020, 12:01:23 PM
Jammer dat de link voor aanmelden niet lukt op m'n iPad  :huh:
Vanavond proberen via m'n pc
Groet, ruut


Dat kan kloppen Ruut, ik heb van nog iemand vernomen dat het niet lukt via de iPad. Ik zal dit doorgeven aan de webmaster. Mocht het niet lukken, mag je me ook even een berichtje sturen met je emailadres. Dan kan ik je ook op de lijst zetten
Hartelijke groet Carolien Reindertsen

ruut

Carolien, via omweg heb ik me aangemeld  ;) op pc werkte link ook niet :huh:
vriendelijke groet, ruut

Carolien

Citaat van: ruut op september 02, 2020, 21:51:11 PM
Carolien, via omweg heb ik me aangemeld  ;) op pc werkte link ook niet :huh:
vriendelijke groet, ruut

Wat gek! Maar ik heb je aanmelding nu in goede orde ontvangen :duim:
Hartelijke groet Carolien Reindertsen

dreka

Aangemeld en een dag later de nieuwsbrief al ontvangen , super
Wij houden van Paddenstoelen

Carolien

De paddenstoelennieuwsbrief van de maand maart is uit en hier te bekijken: https://www.mycologen.nl/Nieuwsbrieven/Paddenstoelenjournaal_06.pdf

We hebben de nieuwsbrief wat verder uitgebreid met een rubriek die de actuele soorten van dit moment behandelen. Abonneren kan heel eenvoudig door een mailtje te sturen naar: paddenstoelenjournaal@allesoverpaddenstoelen.nl

Veel leesplezier!
Hartelijke groet Carolien Reindertsen

Ismael

Groeten Ismaël Wind

paddenstoelenmonster

Jan en Carolien hebben er weer wat moois van gemaakt! Hulde. Zeer lezenswaardig, en voor mij ook leuk om te lezen dat de Oranje oesterzwam - die ik hier regelmatig spot - verkozen is tot paddenstoel van het jaar!
Henk het bosmonster
Met een hartelijke groet uit Schaarsbergen bij Arnhem van Henk de (hout)zwamneus.

Carolien

Hartelijke groet Carolien Reindertsen

Carolien

#25
Citaat van: paddenstoelenmonster op maart 02, 2021, 08:04:32 AM
Jan en Carolien hebben er weer wat moois van gemaakt! Hulde. Zeer lezenswaardig, en voor mij ook leuk om te lezen dat de Oranje oesterzwam - die ik hier regelmatig spot - verkozen is tot paddenstoel van het jaar!
Henk het bosmonster

Bedankt voor het compliment Henk ;D Aldert heeft ook een speciaal emailadres aangemaakt waar je je vondsten van de Oranje oesterzwam kunt melden, nl:  phyllotopsis@mycologen.nl
Hartelijke groet Carolien Reindertsen

paddenstoelenmonster

Hoi paddenstoelenfans, ik heb inmiddels 6 vondsten van dit jaar aangemeld. Veelal op een beukenstam groeiend, maar ik zie ze ook op Eik, Dennenhout, Vlierstruiken/bomen en Kastanje. Een alleseter dus!
Henk de zwamneus
Met een hartelijke groet uit Schaarsbergen bij Arnhem van Henk de (hout)zwamneus.

Carolien

Citaat van: paddenstoelenmonster op maart 03, 2021, 10:44:50 AM
Hoi paddenstoelenfans, ik heb inmiddels 6 vondsten van dit jaar aangemeld. Veelal op een beukenstam groeiend, maar ik zie ze ook op Eik, Dennenhout, Vlierstruiken/bomen en Kastanje. Een alleseter dus!
Henk de zwamneus

Geweldig Henk! Hartelijk dank hiervoor :duim:
Hartelijke groet Carolien Reindertsen