Welke loep?

Gestart door Geert-Jan Kroon, februari 18, 2008, 21:49:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

henkjanvdkolk

Die Zwitserse lamploep leek mij ook wel handig, maar nu ik de prijs zie  ;D ... Mischien moet ik dan toch maar die Hong-Konger aanschaffen, of gewoon de simpele goedkope loep zonder lampje houden, waarbij je inderdaad regelmatig het schroefje wat vaster moet draaien.
Groeten,
Henk-Jan van der Kolk

Melchior van Tweel

Citaat van: henkjanvdkolk op maart 07, 2013, 20:46:05 PM
Die Zwitserse lamploep leek mij ook wel handig, maar nu ik de prijs zie  ;D ... Mischien moet ik dan toch maar die Hong-Konger aanschaffen, of gewoon de simpele goedkope loep zonder lampje houden, waarbij je inderdaad regelmatig het schroefje wat vaster moet draaien.
Tja, zoals ik al zei: een beetje aan de prijs... Maar vergelijk eens een Swarovski verrekijker met een kijker van 100 euro. Dan heb je hetzelfde. Toch?
Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl

Datura

Helemaal met Melchior eens, nog geen moment spijt gehad van de aanschaf! Het is zo'n aanschaf die je leven lang mee kan gaan (mits je hem niet verliest, en ergens zorgt die prijs er nu juist voor dat je hem niet verliest :-)).
Natuurlijke groeten van
Kim Lotterman

Crossbill guides

vdvaart

Niemand gebruikt kennelijk mijn favoriet, een Bausch and Lomb, uit de Verenigde Staten meegenomen. Een Hastings triplet geloof ik. Redelijk geprijsd en beter dan Eschenbach vind ik waar ik er ook diverse van heb.
Met vriendelijke groet
Koos van der Vaart

Corryabbink

Vandaag heb ik de Lichen candelaris loep ontvangen. Tot mijn grote verbazing moest ik bovenop de kostprijs van Euro 215,00 ook nog Euro 48,28 invoerrechten betalen aan Post.nl. Is jullie bekend dat er invoerrechten bijkomen?
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

alegro

Citaat van: Corryabbink op mei 02, 2013, 18:38:47 PMIs jullie bekend dat er invoerrechten bijkomen?

Tja... Zwitserland maakt geen deel uit van de Europese Unie. En dan moet je dus BTW + inklaringskosten betalen.
Grüezi mitenand,
Arjan

Melchior van Tweel

Citaat van: Corryabbink op mei 02, 2013, 18:38:47 PM
Vandaag heb ik de Lichen candelaris loep ontvangen. Tot mijn grote verbazing moest ik bovenop de kostprijs van Euro 215,00 ook nog Euro 48,28 invoerrechten betalen aan Post.nl. Is jullie bekend dat er invoerrechten bijkomen?
Balen...
Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl