Hoofdmenu

Mybi_187

Gestart door Bart van Hoogstraten, november 17, 2014, 16:04:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bart van Hoogstraten

West Afrika. Moet te doen zijn: alle determinatiekenmerken zijn aanwezig (je moet alleen even goed zoeken).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

frankneijts

Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

OlivierO

Citaat van: frankneijts op november 17, 2014, 18:49:18 PM
Krekelprinia.

What he said ...

Ik zou het willen dat ik mee kon doen. :-)
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

Bart van Hoogstraten

#3
Citaat van: frankneijts op november 17, 2014, 18:49:18 PM
Krekelprinia.

:right: (maar jij mag eigenlijk niet meedoen Frank; alsof je als adult meedoet aan koekhappen op een kinderfeestje  B) ).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

frankneijts

Citaat van: Bart van Hoogstraten op november 17, 2014, 19:14:30 PM
Citaat van: frankneijts op november 17, 2014, 18:49:18 PM
Krekelprinia.

:right: (maar jij mag eigenlijk niet meedoen Frank; alsof je als adult meedoet aan koekhappen op een kinderfeestje  8) ).

Hoezo? Ik weet helemaal niks van West-Afrikaanse vogels en moet het ook maar met een simpel gidsje doen (al staat-ie daar luid en duidelijk in: "unmistakable" zegt van Perlo in zijn 'Illustrated checklist Birds of Western & Central Africa'); veel beter zelfs dan in de gezaghebbender 'Birds of Africa south of the Sahara' van Sinclair & Ryan
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

migratorius

Citaat van: frankneijts op november 17, 2014, 22:51:02 PMHoezo? Ik weet helemaal niks van West-Afrikaanse vogels en moet het ook maar met een simpel gidsje doen (al staat-ie daar luid en duidelijk in: "unmistakable" zegt van Perlo in zijn 'Illustrated checklist Birds of Western & Central Africa'); veel beter zelfs dan in de gezaghebbender 'Birds of Africa south of the Sahara' van Sinclair & Ryan
De afbeeldingen in dat laatste boek zijn ook niet best... al helemaal niet als het om niet-Zuid-Afrikaanse soorten gaat. Gelukkig is er voor West-Afrika (o.a.) Borrow & Demey.

JanHein