verspreidingskaart van welke soort?

Gestart door Grada Menting, februari 01, 2013, 17:05:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

petraw

Citaat van: Datura op februari 03, 2013, 13:16:12 PM
:) toch fijn dat er ook grote gebieden in Nederland zijn waar geen onbekende planten groeien!

Beste Kim,

Dat vond ik nu ook en kon er dus niet uitkomen waarom er geen in West-Brabant zijn  :)

Groet,

Petra
Groet, Petra

Datura

Natuurlijke groeten van
Kim Lotterman

Crossbill guides

Erik Simons

we zouden voor de grap eens een publicatie kunnen schrijven over de kenmerken, verspreiding en ecologie van Plant Onbekend

genoeg over te zeggen lijkt me
Erik Simons

'Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth.'

theomuusse

Citaat van: Willemien Troelstra op februari 02, 2013, 20:28:53 PM
Citaat van: Hinko op februari 02, 2013, 16:16:52 PM
m'n eerste keuze was direct goed. Een soort die vroeger van Texel bekend was en vrij recent weer terug gevonden is. De vondst in de Biesbocsh verbaast me en ik vraag me sterk af of deze wel kan kloppen. De soort komt in hele specifieke milieu's voor in duinmeertjes.
De waarnemingen in de Biesbosch zijn nog niet goedgekeurd. Kaartjes geven standaard alle waarnemingen, inclusief niet goedgekeurde. Wat mij betreft zou andersom beter zijn: default alleen goedgekeurde en naar keus kun je de rest erbij krijgen. En, eind mei bij het FLORON kamp in de Biesbosch zal ik iedereen laten zoeken naar het Draadfonteinkruid ;-).

Sorry, beetje laat!
De fraaie lokatie waar het draadfonteinkruid stond is vergraven...
Scheelt weer een hoop twijfel!

Theo