Afrikaanse libellen, artikel van KD c.s.

Gestart door Gert Veurink, april 14, 2012, 08:43:57 AM

Vorige topic - Volgende topic

Gert Veurink


En uit dezelfde hoek afkomstig als het artikel over verwantschap van europese libellen:

http://www.esa.org/pdfs/Clausnitzer.pdf
groet!
Gert Veurink



Kiewiet

Ik ben al aan 't lezen Gert, dankjewel!

Overigens heb ik me vorige week bij Asia/Africa dragonfly geregistreerd, om er foto's te kunnen plaatsen, maar nooit een mail ontvangen.
Daarna heb ik de webmaster aldaar, Eric Gibert een mail gestuurd, gister, en geen reactie.
Heeft 't daar meer tijd nodig misschien?

Iemand ervaring met deze site?
Met vr groet, Theo.

JohanvantBosch

Citaat van: Theo Kiewiet op april 17, 2012, 21:30:09 PM
Ik ben al aan 't lezen Gert, dankjewel!

Overigens heb ik me vorige week bij Asia/Africa dragonfly geregistreerd, om er foto's te kunnen plaatsen, maar nooit een mail ontvangen.
Daarna heb ik de webmaster aldaar, Eric Gibert een mail gestuurd, gister, en geen reactie.
Heeft 't daar meer tijd nodig misschien?

Iemand ervaring met deze site?

Ha Theo,
Eric is niet altijd direct bereikbaar. Maarrrr.... volgens mij hoef jij helemaal geen e-mail van Asia-dragonfly te krijgen. Op het moment dat jij je account aangemaakt hebt, kun je volgens mij direct inloggen en aan de slag.
Ik heb even gecheckt en je naam staat gewoon tussen de fotografen op Asia-dragonfly.
Ik denk dus dat je voor niets aan het wachten bent, gewoon kunt inloggen en je foto's kunt uploaden.
Het duurt soms wel even voor je foto's op de site verschijnen. Want ze zijn pas zichtbaar nadat ze goedgekeurd zijn. Dat kan soms heel snel gaan en soms duurt het een paar dagen.
Groeten,
Johan

Kiewiet

Perfect, Johan, dat helpt, dankjewel.

Als het morgen flink regent heb ik daar tijd voor.
Met vr groet, Theo.

Kiewiet

al wel een berichtje van Eric gehad nu, ik ga 't proberen, :duim:
Met vr groet, Theo.

JohanvantBosch

Goed zo. Het is niet zo ingewikkeld. Ik ben zelf betrokken bij Neotropic-dragonfly, dus weet wel wat van de achterliggende zaken. Als je vragen hebt, gewoon vragen.  O0

JohanvantBosch

Citaat van: Theo Kiewiet op april 18, 2012, 10:51:12 AM
al wel een berichtje van Eric gehad nu, ik ga 't proberen, :duim:

Ik zie dat het gelukt is met uploaden, maar wat ik niet snap is dat je er geen een met naam hebt ingevoerd. De forumbewoners hebben er toch al de nodige wel op naam gebracht (zoals Trithemis arteriosa en Palpopleura soorten)....  O0

Kiewiet

Jawel ik heb er een aantal op naam gebracht, die ik wist.
Wellicht heb ik er enkele overgeslagen omdat ik me 't op dat moment niet kon herinneren ('Alzheimer light'?).
Hele lijsten heb ik ingevoerd, Nepalese en uit Kenia. Flinke kus geweest.
Met vr groet, Theo.

JohanvantBosch

Citaat van: Theo Kiewiet op juni 21, 2012, 19:34:21 PM
Jawel ik heb er een aantal op naam gebracht, die ik wist.
Wellicht heb ik er enkele overgeslagen omdat ik me 't op dat moment niet kon herinneren ('Alzheimer light'?).
Hele lijsten heb ik ingevoerd, Nepalese en uit Kenia. Flinke kus geweest.

Mijn bericht was van 22 april, hè.... O0