Hoofdmenu

foto toevoegen

Gestart door Ellen Luijks, juli 07, 2005, 21:50:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ellen Luijks

Het lukt me niet meer om foto's toe te voegen. Wie kan even uitleg geven hoe het nu moet (ik kan met geen mogelijkheid het goede knopje vinden...)???

Groetjes, Ellen
Groetjes

Ellen

Ellen Luijks

Niet in het forum, maar in de waarneming zelf....
Groetjes

Ellen

Vincent

#2
Ellen,

Je klikt op het "i-tje" achter de waarneming dan verschijnt er aan de rechterkant een menu en daar staat "foto toevoegen", onder het kopje "deze waarneming". Dan zou het moeten lukken.
Vincent

Ellen Luijks

Bedankt! Stom dat ik er niet meer op kon komen. Kan dat niet makkelijker? Bij het invoeren van de waarneming zelf ofzo?
Groetjes

Ellen

Vincent

#4
CiteerStom dat ik er niet meer op kon komen
Eerst was het ook niet zo, toen kon het gewoon via mijnwaarneming.nl

Het zou idd wel handig zijn dat je bij het invoeren van een waarneming ook meteen een foto kunt uploaden.
Vincent

hiskodevries

#5
Uiteindelijk wordt het overzichtelijker. Alle akties die je op een waarneming kan doen gaan dan via wn_details.
Overigens Ellen klopt jouw email adres nog wel ? via het forum ben je in elk geval niet bereikbaar  
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

marcel123

#6
CiteerUiteindelijk wordt het overzichtelijker.
Ik hoop het. Want ik zou verwachten dat ik alle acties op mijn waarnemingen in de toekomst via het menu <Mijn waarnemingen> kan doen en het blad gebruiker.php.
En eigenlijk kan dat ook wel als je weet hoe het werkt...