vogelboek vergeten bij amerikaanse smient

Gestart door peterlindenburg, oktober 26, 2011, 18:35:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

peterlindenburg

Beste medevogelaars,


ik heb bij de plek van de amerikaanse smient mijn engelstalige collins birdguide op een paaltje gelegd, waar het nu waarschijnlijk nog ligt... Als je het vindt/gevonden heb zou je mij er erg blij mee maken! Het is op de plek waar de autoweg stopt en overgaat in een fietsweg, vlakbij een boerderijtje. Je kunt daar een haaks slootje inkijken, waar de amerikaanse smient al een paar keer is gezien.
Zie deze waarneming voor de exacte locatie: http://waarneming.nl/waarneming/view/61427446


groet en dank,


Peter

Jan2002

Ik kan zowat mijn hele vogelaars-uitrusting bij elkaar krijgen met wat anderen vergeten; eerder al telescopen en kijkers, boeken ook al regelmatig voorbij zien komen, nu alleen nog een mobieltje en een auto  ;D
Groet,
Jan

peterlindenburg

ik haal dit topic nog ff omhoog, de smient is net weer gepiept, exact op de plek waar ik mijn boek heb laten liggen. Het is droog geweest vannacht, dus ik heb goede hoop ;D

Mark Zevenbergen

Vanochtend niet zien liggen.... Maar ik heb niet op de grond gekeken :-\
grts Mark

Ton de Gr

Wij waren er om 10.30 uur maar op de paaltjes lag  geen boek , het is wel een vrij druk fietspad er komen dus veel mensen langs
Met vriendelijke groet,Ton de Groot


dupont

Met vriendelijke groeten,

David Uit de Weerd

peterlindenburg


Ik woon 10 minuten fietsen bij Naturalis, dus dat komt wel goed ;) . Overigens heb ik nog 3 svenssons over, ik ben nu mijn engelstalige tweede druk kwijt

Citaat van: dupont op oktober 28, 2011, 10:57:09 AM
Jammer!
@ Peter: op www.natuurenboek.nl kun je een nieuwe bestellen!

Frank van de Putte

Groetjes,

Frank van de Putte