Wat ga je morgen doen?

Gestart door Harm058, februari 05, 2011, 18:33:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jarinka

Citaat van: Suzie op september 11, 2011, 17:56:42 PM
Morgen met school naar Barcelona! We blijven wel bijna alleen maar in de stad dus ik denk niet dat ik erg veel ga zien..
Leuk, het is een mooie stad. Weinig vogels inderdaad, maar in Park Güell vlogen een paar jaar geleden parkieten of papegaaien rond. Ongetwijfeld ontsnapt, maar leuk om te zien. Jullie gaan waarschijnlijk veel werken van Gaudí bekijken, dat is zeker de moeite waard. Veel plezier!
Groeten, Jarinka Heijink

Vincent Hart

Monniksparkieten inderdaad. En inderdaad, Gaudi! :)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

firecrest


Vincent Hart

Weer lijkt best spannend te (kunnen) worden! Veel plezier, maak het niet al te bont (als in dat ik moet komen) ;)

Heb je met net zo'n  :-X smoes vrij van school geregeld?
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

firecrest

Citaat van: Vincent Hart op september 15, 2011, 14:08:04 PM
Weer lijkt best spannend te (kunnen) worden! Veel plezier, maak het niet al te bont (als in dat ik moet komen) ;)
Ga jij niet mee dit jaar? Was het vorig jaar zo saai?
Het lijkt inderdaad goed weer te worden.
De vogelradar geeft dat ook aan.

Vincent Hart

Nop, DT2 wel weer. Vogelradar geeft natuurlijk niet aan in hoeverre trek ook daadwerkelijk vis mig en/of zelfs fall wordt ;)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Theovanv

Morgen college tot 12:45, ff met groepje overleggen en dan misschien naar Klein Waterhoen!
Theo van Veenendaal

Wouter van der Ham

Morgen hopelijk naar de grauwe frapo in Noordwijkerhout!
Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

Robert V.T

Morgen oostenwind en 1e uur vrij, dus in de ochtend nog ff trektellen vanuit huis.
Groeten,

Robert van Tiel

Theovanv

Als ik tijd heb naar Hendrik-Ido-Ambacht voor de Draaihals die daar de laatste 4 dagen en de weken daarvoor ook meerdere keren gezien is. Die soort ben ik nou al zo vaak misgelopen, moet toch een keer lukken :P
Theo van Veenendaal

Robert V.T

Citaat van: Theovanv op september 19, 2011, 20:51:47 PM
Als ik tijd heb naar Hendrik-Ido-Ambacht voor de Draaihals die daar de laatste 4 dagen en de weken daarvoor ook meerdere keren gezien is. Die soort ben ik nou al zo vaak misgelopen, moet toch een keer lukken :P

Lijkt me nou echt een soort om niet te twitchen, maar om gewoon lekker zelf te ontdekken. Nog veel leuker en kost je ook weer een reisje naar Zuid-Holland :P Heb 'm zelf trouwens als eerste getwitcht, 3 dagen later had ik m'n tweede zelf ontdekt in de tuin...
Groeten,

Robert van Tiel

Theovanv

Citaat van: Robert V.T op september 19, 2011, 20:56:35 PM
Citaat van: Theovanv op september 19, 2011, 20:51:47 PM
Als ik tijd heb naar Hendrik-Ido-Ambacht voor de Draaihals die daar de laatste 4 dagen en de weken daarvoor ook meerdere keren gezien is. Die soort ben ik nou al zo vaak misgelopen, moet toch een keer lukken :P

Lijkt me nou echt een soort om niet te twitchen, maar om gewoon lekker zelf te ontdekken. Nog veel leuker en kost je ook weer een reisje naar Zuid-Holland :P Heb 'm zelf trouwens als eerste getwitcht, 3 dagen later had ik m'n tweede zelf ontdekt in de tuin...
Haha, dat zijn ook van die leuke dingen ja ;) Ik vind het niet erg om hem te twitchen, heb hem tot nu toe nog nooit zelf ontdekt en wil hem erg graag zien, staat bovenaan mn verlanglijstje. Maar moet wel nog mn rijles kunnen verzetten, want die is midden op de dag.
Theo van Veenendaal

Robertmeer

Citaat van: Theovanv op september 19, 2011, 20:59:37 PM
Citaat van: Robert V.T op september 19, 2011, 20:56:35 PM
Citaat van: Theovanv op september 19, 2011, 20:51:47 PM
Als ik tijd heb naar Hendrik-Ido-Ambacht voor de Draaihals die daar de laatste 4 dagen en de weken daarvoor ook meerdere keren gezien is. Die soort ben ik nou al zo vaak misgelopen, moet toch een keer lukken :P

Lijkt me nou echt een soort om niet te twitchen, maar om gewoon lekker zelf te ontdekken. Nog veel leuker en kost je ook weer een reisje naar Zuid-Holland :P Heb 'm zelf trouwens als eerste getwitcht, 3 dagen later had ik m'n tweede zelf ontdekt in de tuin...
Haha, dat zijn ook van die leuke dingen ja ;) Ik vind het niet erg om hem te twitchen, heb hem tot nu toe nog nooit zelf ontdekt en wil hem erg graag zien, staat bovenaan mn verlanglijstje. Maar moet wel nog mn rijles kunnen verzetten, want die is midden op de dag.
Zo zeldzaam zijn Draaihalzen nou ook niet weer. Ik zou, zoals Robert al zei, wachten tot je er zelf op eentje stuit.
Groet,
Robert van der Meer

Lees ook eens mijn weblog: http://robertbirding.wordpress.com/

Theovanv

Citaat van: Robertmeer op september 19, 2011, 21:14:22 PM
Citaat van: Theovanv op september 19, 2011, 20:59:37 PM
Citaat van: Robert V.T op september 19, 2011, 20:56:35 PM
Citaat van: Theovanv op september 19, 2011, 20:51:47 PM
Als ik tijd heb naar Hendrik-Ido-Ambacht voor de Draaihals die daar de laatste 4 dagen en de weken daarvoor ook meerdere keren gezien is. Die soort ben ik nou al zo vaak misgelopen, moet toch een keer lukken :P

Lijkt me nou echt een soort om niet te twitchen, maar om gewoon lekker zelf te ontdekken. Nog veel leuker en kost je ook weer een reisje naar Zuid-Holland :P Heb 'm zelf trouwens als eerste getwitcht, 3 dagen later had ik m'n tweede zelf ontdekt in de tuin...
Haha, dat zijn ook van die leuke dingen ja ;) Ik vind het niet erg om hem te twitchen, heb hem tot nu toe nog nooit zelf ontdekt en wil hem erg graag zien, staat bovenaan mn verlanglijstje. Maar moet wel nog mn rijles kunnen verzetten, want die is midden op de dag.
Zo zeldzaam zijn Draaihalzen nou ook niet weer. Ik zou, zoals Robert al zei, wachten tot je er zelf op eentje stuit.
Zeldzaam genoeg dat ik ze nog niet tegengekomen ben ;) Maar het gaat me niet zozeer om de zeldzaamheid, meer dat ik er nu gewoon wel erg graag eens wil zien en daar heb ik wel een reisje voor over. In de trein kan ik altijd goed leren voor tentamens, dus de tijd is ook goed besteed. Wordt ik ten minste niet afgeleid door de tv oid :P
Theo van Veenendaal

Folkert Jan

Succes!!

Ik ga morgen hopen als een malle dat die trap teruggevonden wordt zodat ik mijn 10 minutendip kan goedmaken....wel eerst werken tot 13.00  :-\
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

Theovanv

Citaat van: rnbflavour op september 19, 2011, 23:45:33 PM
Succes!!

Ik ga morgen hopen als een malle dat die trap teruggevonden wordt zodat ik mijn 10 minutendip kan goedmaken....wel eerst werken tot 13.00  :-\
Tnx, jij ook succes, hopelijk wordt ie idd teruggevonden morgen ;)
Theo van Veenendaal

frankw

Goed zo. Gewoon gaan Theo! Rot beesten zijn het! Ik zie ze nooit. 8)

Cornelis Fokker

Citaat van: Theovanv op september 19, 2011, 20:51:47 PM
Als ik tijd heb naar Hendrik-Ido-Ambacht voor de Draaihals die daar de laatste 4 dagen en de weken daarvoor ook meerdere keren gezien is. Die soort ben ik nou al zo vaak misgelopen, moet toch een keer lukken :P

Vanochtend de draaihals niet kunnen vinden.
Mvg,
Cornelis Fokker, Hendrik-Ido-Ambacht
Kijk ook eens op mijn weblog: http://fokkervogel.blogspot.com/

Theovanv

Citaat van: frankw op september 20, 2011, 09:20:31 AM
Goed zo. Gewoon gaan Theo! Rot beesten zijn het! Ik zie ze nooit. 8)
:D
Citaat van: Cornelis Fokker op september 20, 2011, 09:33:38 AM
Citaat van: Theovanv op september 19, 2011, 20:51:47 PM
Als ik tijd heb naar Hendrik-Ido-Ambacht voor de Draaihals die daar de laatste 4 dagen en de weken daarvoor ook meerdere keren gezien is. Die soort ben ik nou al zo vaak misgelopen, moet toch een keer lukken :P

Vanochtend de draaihals niet kunnen vinden.
Ah jammer, een andere lokale vogelaar die ik sprak had hem vanochtend ook niet weergevonden, helaas ;) dan zal ie vanacht vertrokken ziin. Ach, wie weet zit er vandaag wel een in mn tuin :P
Theo van Veenendaal

Mooirustig

#409
Er zit al 1 week een draaihals in Zwolle op 'n vaste plek. Maandagavond 2 uur gezocht, vanmiddag 3 uur gezocht. Iedereen ziet 'm
behalve ik. Gelukkig heb ik 3 weken geleden 1tje prachtig kunnen bekijken op de Hoog Buurlosche Heide. Morgen ga ik weer naar
Zwolle, want wil 'm goed op de foto hebben. Het zal toch moeten lukken, 3 maal is scheepsrecht.
Met vriendelijke groet,

J. Vreekamp

Met vogels valt niet te spotten

Theovanv

#410
Die van de HBH heb ik helaas gemist (zowat mn achtertuin :() Zit ook te denken om morgen naar Zwolle te gaan, eventueel na zeevogels kijken in Katwijk, om m te zoeken, hij was gister alleen nog s ochtends gezien, maar vandaag idd ook weer en zelfs s avonds nog.

Jammer dat je na 2 keer zoeken hem nog niet gevonden hebt, hopelijk heb je morgen meer geluk ;) Hij zit daar al best lang idd, wel vreemd voor een doortrekker, ben benieuwd of hij er morgen weer zit. Als het vanacht beetje helder is kan ie ook weer verdertrekken.
Theo van Veenendaal

Yeronimo

Morgen heerlijk dagje Vlieland met Harm Dijkstra, Geert Dijkstra en Haije Valkema.
De vogelwacht Zaanstreek is dan ook aanwezig. Tijd om wat moois te ontdekken morgen!
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

Wouter van der Ham

Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

firecrest


Vincent Hart

Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

firecrest

Citaat van: Vincent Hart op oktober 06, 2011, 20:04:09 PM
9u? Zie je daar :)
Nee, avondboot helaas. Geen eerder vervoer...
Zie je in Tante P  ;)

Vincent Hart

Mag je daar naar binnen dan?  ;) Heb ff geen tip voor een vrij plaatsje in een auto uit de regio  :(
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

jonas D

Morgen trektellen op de telpost Horst
Groeten,
Jonas

firecrest

Morgen alweer met de boot naar hetzelfde eiland ;D

Yeronimo

Citaat van: firecrest op oktober 14, 2011, 22:26:06 PM
Morgen alweer met de boot naar hetzelfde eiland ;D

Zolang je al het zeldzaams maar laat zitten t/m woensdag, dus ze niet wegjaagt. Of hoef je geen patat? ^^

Morgen trektellen 's morgens in de Westzanerpolder.
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden