Ongewenste bijvangst

Gestart door Botervlieg, september 22, 2010, 14:36:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

andre.schulten

en ik ben jonger dan jij en toch ouder..

Marina

Citaat van: Bart van Hoogstraten op september 29, 2010, 19:10:40 PM
Citaat van: Marina op september 29, 2010, 19:08:29 PM
Ik heb vroeger bij de haagse recherche gewerkt, die bleven nog heeeeel lang de boeven op de telex zetten.
Kreeg vandaag een mailtje van de bieb, vandaar mijn vraag: ik kan nu de bieb prijzen door een hasjtag op een tweet te twitteren.
Als iemand dat wil ondertitelen, graag!

Goh, dat jij nog papieren boeken leest zeg!  ;)
ik ben juist gek op boeken! ik heb 5 boekenkasten.
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

andre.schulten

heej bei ze weej: waar is Jarinka gebleven?

Marina

lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

Marina

Citaat van: andre.schulten op september 29, 2010, 19:14:11 PM
heej bei ze weej: waar is Jarinka gebleven?
och jee, ze zal toch niet in het water zijn gevallen toen ze die kleine visjes teruggooide!
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

Bart van Hoogstraten

Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Marina

Terecht, ijsvogeltjes zijn hartstikke leuk.
O jee, toch weer dat water....
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

andre.schulten

#97
hé Bart, zit je een beetje te stalken???

we hebben een prachtig 3-tal: 26,23 en 16 (die is inmiddels 'zonder' haar)

Bart van Hoogstraten

Citaat van: Marina op september 29, 2010, 19:13:00 PM
Citaat van: Bart van Hoogstraten op september 29, 2010, 19:10:40 PM
Citaat van: Marina op september 29, 2010, 19:08:29 PM
Ik heb vroeger bij de haagse recherche gewerkt, die bleven nog heeeeel lang de boeven op de telex zetten.
Kreeg vandaag een mailtje van de bieb, vandaar mijn vraag: ik kan nu de bieb prijzen door een hasjtag op een tweet te twitteren.
Als iemand dat wil ondertitelen, graag!

Goh, dat jij nog papieren boeken leest zeg!  ;)
ik ben juist gek op boeken! ik heb 5 boekenkasten.

Ik ook wel maar ik gooi/geef fictie altijd weg als ik het uit heb. Koester alleen naslagwerk.
Maar lijkt me wel een goede gevelisolatie zo'n batterij gevulde boekenkasten tegen de woonkamermuur!
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Marina

Citaat van: Bart van Hoogstraten op september 29, 2010, 19:25:47 PM
Citaat van: Marina op september 29, 2010, 19:13:00 PM
Citaat van: Bart van Hoogstraten op september 29, 2010, 19:10:40 PM
Citaat van: Marina op september 29, 2010, 19:08:29 PM
Ik heb vroeger bij de haagse recherche gewerkt, die bleven nog heeeeel lang de boeven op de telex zetten.
Kreeg vandaag een mailtje van de bieb, vandaar mijn vraag: ik kan nu de bieb prijzen door een hasjtag op een tweet te twitteren.
Als iemand dat wil ondertitelen, graag!
Goh, dat jij nog papieren boeken leest zeg!  ;)
ik ben juist gek op boeken! ik heb 5 boekenkasten.
Ik ook wel maar ik gooi/geef fictie altijd weg als ik het uit heb. Koester alleen naslagwerk.
Maar lijkt me wel een goede gevelisolatie zo'n batterij gevulde boekenkasten tegen de woonkamermuur!
~
slaapkamer
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

Marina

Citaat van: andre.schulten op september 29, 2010, 19:25:33 PM
we hebben een prachtig 3-tal: 26,23 en 16 (die is inmiddels 'zonder' haar)
Haaa wat leuk! Daar kun je met recht trots op zijn.
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

andre.schulten

oké, meisjes, jongens ook...
effe centraal..

zitten we daar op 3 of 4 topics tegelijk te ploeteren, wat een gedoe
kan dat niet in 1?
hoef ik niet de hele tijd heen en weer te schakelen
lijkt verd. wel hyves ondertussen (geloof ik -want ik weet het natuurlijk niet)

starten we een nieuw centraal topic en noemen het 'het serieuze topic'  ;D

andre.schulten

maar nu het toch zo intiem wordt: hoe zit het met jullie partner/relatie/kroost/enzo?

Marina

Citaat van: andre.schulten op september 29, 2010, 19:33:40 PM
maar nu het toch zo intiem wordt: hoe zit het met jullie partner/relatie/kroost/enzo?
die staan uitgebreid op mn hyves  ;D
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682


Jarinka

Maak jullie maar niet ongerust, ik ben er nog :).
Toen ik de kleine visjes terug gooide kwamen er spontaan twee IJsvogels en een Steenuil poseren, dus die waren eerst aan de beurt ;).

Ik ben op het moment een beetje te druk om op alles te reageren, maar lezen doe ik nog wel heel enthousiast ;). Hoewel ik het nog niet genoeg doe, want ik lees maar niet door. Misschien is het een beetje te veel om drie boeken tegelijk te lezen...
Groeten, Jarinka Heijink

mabeline

ik ben ook dol op boeken, krijg vandaag de serie De Nederlandse Fauna binnen, jippiieeeee!!!!!

binnenkort komt er een boekenkast want ze zijn uit het huidige plekje gegroeid, ik ben ook echt dol op boeken

@jarinka  prachtige waarnemingen zeg! Bij mij staan ze nog op mijn verlanglijstje ;)
Bedankt voor het kijken en/of reactie

Met vriendelijke groet Diana

Margreet Kwh

CiteerMaak jullie maar niet ongerust, ik ben er nog :).
Toen  ik de kleine visjes terug gooide kwamen er spontaan twee IJsvogels en  een Steenuil poseren, dus die waren eerst aan de beurt ;).
Jarinka, geweldige waarnemingen en prachtige foto's!

Mabeline/Diana, hier zit nog zo'n boekengek.
De Nederlandse Fauna, dat is niet mis. Ik heb het Vlinderboek (ook aan meegewerkt) en wil graag het Zoetwatermolluskenboek aanschaffen, maar moet van mezelf nog even sparen.
Hier in Haarlem hebben we al vele Billy's aangeschaft. Leve IKEA!

Margreet.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

mabeline

ik krijg inderdaad ook een billy, grootste lol gehad met mijn man daarover, ik noem hem altijd bolly, dus nu is hij de billy bolly boekenkast bouwer  ;D

nee het is inderdaad een grote aanschaf, maar deel 6 is al niet meer te koop en in november komt het volgende deel uit, deel 10.
Had gevraagt aan vermandel of hij in november de delen kon toesturen, maar omdat de voorraad op begint te raken, is hij zo vriendelijk geweest om mij gister alles al toe te sturen en in november deel 10 na te sturen, echte top service, en klantgericht denken noem ik dat.
Ik heb nu ook een advententie geplaatst of iemand deel 6 misschien wil verkopen, en anders hopen op een nieuwe druk, zou de serie graag compleet hebben.

Wat leuk dat je er ook aan meegewerkt hebt margreet, dat lijkt me ook super om een keer te doen, meewerken aan een publicatie
Bedankt voor het kijken en/of reactie

Met vriendelijke groet Diana

Margreet Kwh

Citeerdat lijkt me ook super om een keer te doen, meewerken aan een publicatie

Dat is inderdaad leuk. Het was overigens maar een kleine bijdrage, als vlinderteller en losse waarnemer.
Heb in het verleden wel met een echt artikel aan een boek meegewerkt. Dat is spannend, ik moest toen op korte termijn een hoofdstuk maken omdat er iemand uitgevallen was.
Ontnuchterend was het ook: in een recensie werd een citaat van mij aangegrepen om de slechte stijl van het boek aan te tonen...

Margreet.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

mabeline

oeps ja dat is dan weer minder, maar het gaat er om dat je er toch ook weer van leert en er veel plezier aan beleeft
Bedankt voor het kijken en/of reactie

Met vriendelijke groet Diana

Margreet Kwh

Ja, ook zo'n ervaring is leerzaam. Recensenten hebben ook een groot ego, heb ik geleerd.

Margreet.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

mabeline

ja dat is zeker waar, iedereen kan het beste zelf een mening vormen, een recensent is leuk, maar uiteindelijk heeft iedereen een andere mening over wat wel of niet goed en leuk is
Bedankt voor het kijken en/of reactie

Met vriendelijke groet Diana

Margreet Kwh

Welke diergroep heeft trouwens jouw voorkeur of grootste belangstelling op het moment? Ik zie je actief bij de micro's.

Margreet.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

mabeline

vind ik een moeilijke vraag margreet.

Ik vind eigenlijk veel groepen heel erg leuk en verdiep me er ook in
ik vind de (korst)mossen, libellen, vlinders (in de ruimste zin van het woord) wantsen en cicaden erg leuk
en probeer alles zo goed mogelijk te doen en me in te lezen
gallen, vogels en paddestoelen vind ik ook leuk, maar staan op een wat lager pitje
Bedankt voor het kijken en/of reactie

Met vriendelijke groet Diana

Margreet Kwh

Je aanschaf van de NF klopt met die grondigheid en die brede belangstelling.
Waar gaat trouwens deel 6 over?

Margreet.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

mabeline

deel 6 is wespen en mieren

ja ik ben echt dol op lezen en wil zo veel mogelijk leren, en als ik het leuk vind is een keer lezen genoeg om heel veel in me op te nemen
Bovendien vind ik NF gewoon een prachtige serie, die ik graag in mijn boekenkast heb staan.
Bedankt voor het kijken en/of reactie

Met vriendelijke groet Diana

Question

Citaat van: mabeline op september 29, 2010, 17:30:16 PM
Citaat van: Marina op september 29, 2010, 12:20:06 PM
is er al iemand hier die twittert eigenlijk?

ooit een account aangemaakt en ik was er al gelijk klaar mee  :rolleye:
Volgens mij heb ik ooit ook eens een account aangemaakt. Met het zelfde resultaat.  :-\

Question

Citaat van: andre.schulten op september 29, 2010, 12:13:52 PM
Ach Bart, beste jongen..
Wat doe je jezelf toch tekort!
Je bent gevat, origineel, oprecht, open, lekker kort door de bocht, gooit knuppeltjes door het hoenderhok, bent gedreven, begaan en wat maakt dan zo'n taalfout nog uit??
Must I say more?  ;)

Beeldspraak ben je trouwens ook best goed in. Ik lig regelmatig in een deuk..grinnik. Je moet jezelf niet minder voelen hoor. Iedereen heeft wel iets waar die goed is. (ik ben trouwens ook goed spelfouten hoor..hihi zolang iedereen maar begrijpt waar het over gaat.)

Marina

Vinden jullie Vermandel ook zo'n leuke site?  Ik word er altijd een beetje "hebberig" van.
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682