vliegende roofvogel

Gestart door sjani van ophemert, juni 21, 2010, 12:51:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

sjani van ophemert

Deze foto maakte ik zaterdag in Hardenberg, het was erg donker weer, dus kreeg ik heb niet goed alleen de vormen. Kan iemand aan deze vormen zien wat het is geweest.  Niet om te paatsen mar gewoon uit nieuwsgierigheid. Zelf heb ik geen idee. groetjes sjani

sjani van ophemert

vl 5

redjered23

burgermeestersketting, ik zou zeggen buizerd, maar vben zeker geen expert

Gr. René
still learning and concerning
like my films? :channel redjered or REDjeRED on youtube (adfree)

Stijn E.

#3
Moeilijk te zien, maar lijkt me Bruine Kiekendief

Ga toch voor Buizerd nu, heb nog even de handpennen geteld, zijn er 5 zo te zien dus Buizerd
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

frankneijts

Citaat van: Stijn Eikelboom op juni 21, 2010, 13:00:26 PM
Moeilijk te zien, maar lijkt me Bruine Kiekendief

Ga toch voor Buizerd nu, heb nog even de handpennen geteld, zijn er 5 zo te zien dus Buizerd

Zo'n handjevol handpennen is niet diagnostisch voor Buizerd Stijn: ook Bruine, Blauwe Kiek, Rode Wouw, Wespendief, Ruigpootbuizerd (e.v.a.) hebben normaliter 5 handpennen........
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

BramtK

Groeten,

Bram ter Keurs

Stijn E.

Citaat van: frankneijts op juni 21, 2010, 23:09:44 PM
Citaat van: Stijn Eikelboom op juni 21, 2010, 13:00:26 PM
Moeilijk te zien, maar lijkt me Bruine Kiekendief

Ga toch voor Buizerd nu, heb nog even de handpennen geteld, zijn er 5 zo te zien dus Buizerd

Zo'n handjevol handpennen is niet diagnostisch voor Buizerd Stijn: ook Bruine, Blauwe Kiek, Rode Wouw, Wespendief, Ruigpootbuizerd (e.v.a.) hebben normaliter 5 handpennen........

Ik ben wel erg slim weer hoor...  :-\ Had me zo ingebeeld dat Kieken 6 vingers hebben toen ik dat van 5 handpennen = Buizerd schreef; slaat nergens op nu ik er nog eens over na denk...
Nou goed, weer wat geleerd  ;)
Hartelijke groet, Stijn
      Blog