Op hoop van zegen

Gestart door bruggeman, december 15, 2009, 17:02:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

bruggeman

Tweede poging. Heeft waarneming.nl iets tegen mijn topics? Ik moet ze regelend 2 keer invoeren. Je zou er paranoide van worden.

Enfin het gaat om oude zooi. De porien lijken wit maar zijn in feite roodbruin en erg fijn, maar er groeit een schimmel over heen. Aan de voet van een eik op kleigrond. Er om heen liggen oude vruchtlichamen. Hij is keihard. Mijn eerste en ook tweede gedachte zijn: eikenweerschijnzwam, maar ik ben er niet helemaal zeker van. Geen guttatiedruppels enook geen restanten daar van. Maar wat anders? Een van de Ganoderma's? Een eenjarige van wege de oude vruchtlichamen? Maar de platte ziet er meestal wel erg anders uit, en er is geen glanzend laagje te zien aan de bovenkant? Een andere weerschijnzwam? Wie spreekt het verlossende woord?
groet,
Ida

bruggeman

Deze eikenweerscijnzwammen vond ik elders eerder dit jaar. De vorm is erg hetzelfde, het zal inderdaad wel een eikenweerschijnzwam zijn. Zonde dat ik deze niet eerder gevonden heb toen hij op zijn mooists was!
groet,
Ida

Gulistan

Als het een eikenweerschijnzwam is dan komt hij volgend jaar waarschijnlijk weer
Groeten van Christiane

BenS

Zo fijn: die paddenstoel (OZ) laat ik gaarne aan jullie.
Maar dan die IT: dubbel tikwerk! Trouwens: IT is voor mij: Irritant Toestel.
Het gaat mis bij de invoer als daarna een van de volgende 2 toetsen wordt aangeraakt, voor ik ze gebruik voor demonstratie: het ingetoetste scherm valt leeg of op de internetsite val je een pagina terug.
En in beide gevallen is dan het resultaat gelijk: weg ingetoetste topic.
Ben
Groet,
Ben

Natuurlijk Achterhoek (Graafschap, Liemers, Montferland)

BenS

Demonstratie: Caps Lock       INVOER weg
Groet,
Ben

Natuurlijk Achterhoek (Graafschap, Liemers, Montferland)

BenS

Groet,
Ben

Natuurlijk Achterhoek (Graafschap, Liemers, Montferland)

BenS

Hopenlijk weet enige admin een computerfreak op te sporen, want hoe dit nu kan?
Ben
Groet,
Ben

Natuurlijk Achterhoek (Graafschap, Liemers, Montferland)

bruggeman

Ik ook en je geeft de admins in elk geval een aangrijpingspunt, Geweldig
groet,
Ida

xenion

#8
Ik ga het even melden, heb zelf ook al eens gehad dat een reactie van mij zomaar verdween.


http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=72383.new.html#new
Groeten,
Martin

marcel123

Ik ken het verschijnsel wel van een andere webapplicaties, die logt automatisch uit na een half uur. Hoe loggen jullie in en hoelang waren jullie bezig op de website?

bruggeman

In de meeste gevallen was ik net ingelogd. Hoe? Via het forumraampje (is dat wat je bedoelt?)
groet,
Ida