Handbuch der Vögel Mitteleuropas (aangepaste prijs)

Gestart door stevenschoevaart, november 11, 2016, 10:58:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

stevenschoevaart

Te koop een complete set, inclusief registerdeel, van het Handbuch der Vögel Mitteleuropas.
14 delen in 23 banden, bijna een meter ornithologische topkennis!
Sommige stofomslagen met een vlekje hier of daar, twee stofomslagen zitten in boeklon.

Zie voor afbeeldingen:
http://www.marktplaats.nl/a/boeken/natuur/m1108005393-handbuch-der-vogel-mitteleuropas-compleet.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=1

Compleet voor 200 euro.
Inclusief verzendkosten.

Steven Schoevaart
Steven Schoevaart

OlivierO

Een tip: Wil je zoiets verkopen, zet er dan minstens een aantal foto's bij.
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

stevenschoevaart

Op verzoek link naar foto's toegevoegd.
Steven
Steven Schoevaart

OlivierO

Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

stevenschoevaart

 :blink: Aangepast.
Bedankt Olivier.
Steven Schoevaart
Steven Schoevaart

SlechtValk

Tip2: geef mensen de mogelijkheid om een bod uit te brengen...
Je kunt misschien denken voor minder doe ik het niet... maar als je bieden mogelijk maakt krijg je in elk geval een beeld van wat mensen er dan WEL voor over hebben... en kun je altijd nog overwegen om alsnog tot verkoop over te gaan als je vraagprijs misschien niet gehaald is, maar wel een substantieel bod gedaan wordt... Bovendien krijg je daardoor contact met geïnteresseerden waardoor je misschien nog onderling tot een overeenkomst zou kunnen komen.

Is natuurlijk persoonlijk, maar ik heb er een enorme hekel aan als mensen niet de mogelijkheid bieden om een bod uit te brengen, of in hun advertentie aangeven onder bepaalde bedragen niet te reageren oid... waarom: omdat waarde bepaald wordt door "wat de gek ervoor geeft"... als niemand het wil hebben voor een aangegeven prijs, is het dat simpelweg niet waard...

Helaas (voor jou) worden boeken (zeker oudere) op het moment niet zo heel erg geapprecieerd... zoek op Marktplaats maar eens naar de Grzimek encyclopedie (best een aanrader om op de kop te tikken overigens)... sommigen durven daar veel geld voor te vragen... terwijl anderen hem soms zelfs gratis aanbieden (ik wilde zeggen: onder de prijs van ander brandbaar materiaal... maar ach zo'n aanbod voor "gratis" kan ik natuurlijk niet laten schieten...)...
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

stevenschoevaart

Dag Stefan,

Bedankt voor je tips over het verkopen van objecten op marktplaats.
Desondanks blijf ik bij de advertentie zoals die is.
Sommige verkopers op marktplaats worden wat kriegelig na veel berichtjes in de lijn van 'ik geef je (volgt een heel laag bedrag) en wil het straks komen halen...goed?'

Als je bieden wil stuur je me toch gewoon een mailtje?
Daar ga ik serieus mee om.

Alleen geen onzinbiedingen graag  ;)

Steven
Steven Schoevaart

SlechtValk

#7
Citaat van: stevenschoevaart op november 19, 2016, 21:20:36 PM
Bedankt voor je tips over het verkopen van objecten op marktplaats.
Desondanks blijf ik bij de advertentie zoals die is.
Uiteraard is dat volledig je eigen keus ;)

Citaat van: stevenschoevaart
Sommige verkopers op marktplaats worden wat kriegelig na veel berichtjes in de lijn van 'ik geef je (volgt een heel laag bedrag) en wil het straks komen halen...goed?'
Probleem is dat veel verkopers ook een veel te rooskleurig beeld hebben van wat hun product waard zou zijn... ik zag ooit iemand die op marktplaats een zevental (oude) natuurboekjes aanbood, voor de vraagprijs van niet minder dan 300 euro (stond letterlijk ingesteld op bieden vanaf 300 euro)... ik ging een beetje op zoek en vond al die boekjes aangeboden voor (tezamen) nog geen 25 euro (verzendkosten even buiten beschouwing gelaten). M.a.w. niet alleen de biedingen, maar ook de vraagprijzen wijken vaak nogal af van wat producten werkelijk waard zijn... Let wel: hiermee zeg ik niet dat jouw vraagprijs verkeerd zou zijn... ik weet dat het een standaardwerk is dat je aanbiedt... echter weet ik niet of het nog steeds zo gewild is als het ooit geweest is...

Citaat van: stevenschoevaart
Alleen geen onzinbiedingen graag  ;)
Ik zal eerlijk bekennen dat ik wel eens 5 euro geboden heb op een product waarbij de verkoper 200 euro vroeg... lijkt misschien een onzinbieding... maar hetzelfde product werd veelvuldig aangeboden, voor prijzen variërend van 10 tot 50 euro... dan is 5 euro geen onzinbieding... hoewel die verkoper dat misschien wel als zodanig zag... (uiteraard heb ik later natuurlijk ook een verklaring voor mijn bod als hiervoor gestuurd heb... en de verkoper ging drastisch met zijn prijs omlaag, maar naar mijn mening (en in vergelijking met andere die het zelfde product aanboden, niet voldoende... het is nooit tot een overeenkomst tussen ons gekomen ;)

EDIT: yeah mijn 1600ste bericht :P (na verwijdering van wat berichten nu toch weer het 1599ste... maar die 1600ste gaat nog wel een keertje komen :P )
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

Jaofik

Ha,

250 euro voor het beste vogelboek aller tijden -koop die, wat een prijs!

Groet,

Herman van Oosten.

Thijs Fijen

Citaat van: Jaofik op november 23, 2016, 08:33:46 AM
Ha,

250 euro voor het beste vogelboek aller tijden -koop die, wat een prijs!

Groet,

Herman van Oosten.
23 boeken (banden) zelfs! Das dus iets meer dan 10 euro per band ;)
Thijs Fijen

stevenschoevaart

Aangepaste prijs!
200 euro inclusief verzenden binnen NL.

Steven Schoevaart
Steven Schoevaart