kleine rode beestjes

Gestart door Willy, juni 11, 2016, 15:53:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

Willy

Ik zou graag willen weten welke soort dit is
Het betreft deze waarneming
http://waarneming.nl/waarneming/view/119847701
Insect (overig) onbekend - Insecta indet. gezien op 2016-06-11 Reestdal - Overijsselse kant
Foto's:


Toelichting:
Deze kleine rode beestjes van een paar mm groot zitten op een vetplantje,Welk soort is dit??
bij voorbaat dank Willy Heimeriks
Met vriendelijke groet,
Willy Heimeriks

arpwifi

Het zijn mijten - microscoopwerk en dan moet je er ook nog eerst een studie op loslaten
Groetsenzo, Arp (via onbeveiligde WiFi)

You know the state of computer security is dire when Qubes OS, arguably the world's most secure operating system, makes only modest claims. ("a 'Reasonably-Secure' Operating System") [J.M. Porup]

Willy

Laat deze wel onbenoemd,iig bedankt.
Met vriendelijke groet,
Willy Heimeriks

arpwifi

Hoi Willy,

Mijten zijn geen insecten, dus maak er dan in elk geval iets van Mesostigmata indet. van ;o) (in de groep "Geleedpotigen (overige)")
Groetsenzo, Arp (via onbeveiligde WiFi)

You know the state of computer security is dire when Qubes OS, arguably the world's most secure operating system, makes only modest claims. ("a 'Reasonably-Secure' Operating System") [J.M. Porup]

henkvanwoerden

Citaat van: arpwifi op juni 11, 2016, 19:37:29 PM
Hoi Willy,

Mijten zijn geen insecten, dus maak er dan in elk geval iets van Mesostigmata indet. van ;o) (in de groep "Geleedpotigen (overige)")


De naam van het topic wel veranderen. Verplaatsen doet een admin wel, anders staat het topic 2 keer op het forum en dat zorgt voor verwarring.
Met vriendelijke groet,

Henk.

Marco de Haas

Topic verplaatst naar Geleedpotigen (overig).
Met vriendelijke groet, Marco de Haas
Validator cicaden

Oproepje cicade-waarnemingen: zie hier.
Waardplanten cicaden: zie [url=http

arpwifi

Ja, dat is prima natuurlijk - maar ik bedoelde vooral dat Willy even de waarneming wijzigt ;)
Groetsenzo, Arp (via onbeveiligde WiFi)

You know the state of computer security is dire when Qubes OS, arguably the world's most secure operating system, makes only modest claims. ("a 'Reasonably-Secure' Operating System") [J.M. Porup]

Marco de Haas

Citaat van: arpwifi op juni 11, 2016, 21:33:02 PM
Ja, dat is prima natuurlijk - maar ik bedoelde vooral dat Willy even de waarneming wijzigt ;)

Ik laat het altijd even weten als ik een topic verplaats, zodat niemand niet hoeft te gaan zoeken in het forum-onderdeel insecten (overig) (in dit geval).
Met vriendelijke groet, Marco de Haas
Validator cicaden

Oproepje cicade-waarnemingen: zie hier.
Waardplanten cicaden: zie [url=http

arpwifi

Prima hoor  :duim:

Wat ik bedoel is dat de opmerking van Henk en jouw verschuiven daarna misschien op Willy overkomt als dat het allemaal geregeld is, maar het taxon moest dus bij de waarneming gewijzigd worden en dat moest Willy officieel zelf doen (en is gedaan inmiddels) ;)

Overigens horen deze op het forum natuurlijk bij de Spinachtigen, niet "Geleedpotigen (overige)" - dat had ik aangegeven voor de database, want daar zitten ze wel samen. Niet erg handig dat er verschil is wat dat betreft ...
Groetsenzo, Arp (via onbeveiligde WiFi)

You know the state of computer security is dire when Qubes OS, arguably the world's most secure operating system, makes only modest claims. ("a 'Reasonably-Secure' Operating System") [J.M. Porup]

Willy

Bedankt allemaal is fluweelmijt een optie of toch iets anders?
Met vriendelijke groet,
Willy Heimeriks

Marco de Haas

Citaat van: arpwifi op juni 11, 2016, 23:34:21 PM
Overigens horen deze op het forum natuurlijk bij de Spinachtigen, niet "Geleedpotigen (overige)" - dat had ik aangegeven voor de database, want daar zitten ze wel samen. Niet erg handig dat er verschil is wat dat betreft ...

Domme fout, is aangepast nu.

Met vriendelijke groet, Marco de Haas
Validator cicaden

Oproepje cicade-waarnemingen: zie hier.
Waardplanten cicaden: zie [url=http