Käfer Mittel Europas Band 6 als pdf

Gestart door robertknoops, mei 13, 2015, 20:54:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

robertknoops

Heeft iemand misschien een link voor mij waar ik Die Käfer Mittel Europas Band 6 als pdf kan downloaden.
Waar ik ook zoek maar kan het niet vinden, bij voorbaat dank. Robert Knoops

Douwe van der Ploeg

Even googlen op "käfer mittleeuropas pdf" (met spelfout!), dan kan je wel een deel vinden op een .cz-site, in die URL even het getalletje aanpassen naar 6.
Douwe van der Ploeg

robertknoops

Hoi Douwe, heel erg bedankt voor de tip eindelijk gelukt.  :duim: Groeten, Robert

Ton van Haaren

misschien ligt het aan mij, maar ik heb ze allemaal kunnen vinden op die site.....behalve deel 6. Wil een van jullie de link hier neer zetten. ik kan het niet vinden
Met vriendelijke groet
Ton

"There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot."
-Steven Wright-

Ed Colijn

groet,

Ed Colijn
NEV Sektie Everts

Ton van Haaren

Met vriendelijke groet
Ton

"There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot."
-Steven Wright-

Ed Colijn

inclusief de herdruk van deel 2? Die is er nl. ook.
groet,

Ed Colijn
NEV Sektie Everts

Ton van Haaren

Met vriendelijke groet
Ton

"There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot."
-Steven Wright-

robertknoops

Ik lees het nu pas, ik mis een gedeelte van deel 1 ( mis ik blz 5 t/m 165 van). en deel 4 ik weet niet zeker als de eerste uitgave als pdf te vinden is. Als iemand een link heeft voor deel 1 en deel 4 heel erg graag. Alvast dank, Robert

Ton van Haaren

#9
Ik heb mijn deel 1 ook nog gecontroleerd en daar ontbreken ook die betreffende pagina's.
Alle google hits staan hier en daartussen vind je ook deel 4
Een andere link naar deel 1 heb ik niet kunnen vinden, dus ik ben bang dat we daarvoor afhankelijk zijn van iemand die de missende pagina's kan scannen.
Met vriendelijke groet
Ton

"There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot."
-Steven Wright-

robertknoops

Hallo Ton, dankjewel deel 4 heb ik nu ook super. Groetjes, Robert

Arp

#11
Ik zie dit topic net langskomen omdat Ton er van ergens anders naartoe linkt.

De delen op de .cz site staan ook allemaal individueel gelinkt onderaan in dit berichtje (dat spaart zoeken) - dat zal ik zo nog wat duidelijker uitwerken.

Vorige week heb ik eens zitten sorteren wat ik nu precies digitaal heb (ik heb ook een set oudere PDFs van scans van iemand anders, zonder OCR erin). Daar zit dus in elk geval ook een complete deel 1 bij (zonder OCR), drie verschillende versies voor deel 2 (originele? document als PDF, scans als PDF met en zonder OCR, maar allemaal de nieuwe druk), van deel 4 ook alleen de oude druk en een paar stukjes uit de larvenbanden als PDF en ruwe/onbewerkte eigen scans van een paar larvenbanden (nog niet alles).

Voor wie geïnteresseerd is kan ik op individuele aanvragen wel wat uploaden ergens als kopie voor eigen gebruik (dat is een beetje grijs gebied), maar dus niet online zetten zoals op .cz - dat is in elk geval een duidelijke auteursrechtschending (en in Duitsland zou alleen al het ernaar linken vermoedelijk voor problemen zorgen - daar hebben ze een heeeeeel andere cultuur qua mogelijkheden voor "graaiadvocatuur")
Groetengedoe, Arp (wrn - JungleDragon)