Ik snap iets niet!!

Gestart door tjerk, december 24, 2012, 16:14:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

tjerk

Als ik naar waarneming.nl ga, is het openingsscherm: "Recente zeldzaamheden". Dan selecteer ik "Paddenstoelen". Ik zie dan een lijst met recente zeldzaamheden. Ik zie in de lijst staan:
24-12-2012  Rode kelkzwam  Warmond-Koudenhoorn. Ik klik op het fotosymbooltje ernaast en krijg de foto met de mededelingen:
locatie: verborgen  fotograaf: verborgen.
Ik ga naar "Foto's en geluiden" en klik "foto's" aan. Ik zie de vandaag ingestuurde foto's met weer de rode kelkzwam staan met de mededeling: "Theo Westra Warmond-Koudenhoorn". Klik ik bij de (overigens prachtige foto!!) op het fotosymbool, dan krijg ik weer:
locatie: verborgen  fotograaf: verborgen.
Maar ik heb inmiddels twee keer de lokatie genoemd zien worden en één keer de fotograaf.
Wat is er dan verborgen:rolleye:

Groet,
Tjerk

grietaf

Snappen doe ik het ook niet, maar je kunt beter op de "ï" klikken in plaats van op de foto.
Grieta.

tjerk

Heb ik gedaan. Naam waarnemer en gebied worden nu wel genoemd. Kaart met aanduiding vindplek is er niet. Dat zal dan wel de vervaging zijn.
Ik blijf het een beetje raar vinden.
Groet,
Tjerk

Ton de Gr

Tjerk,
Als je naar invoeren nieuwe waarneming gaat vervolgens km hokvervaging en dan op het ? klik zie je de reden van vervaging
Met vriendelijke groet,Ton de Groot

tjerk

Maar dan blijft het merkwaardig dat er de ene keer staat "Fotograaf: verborgen" en de andere keer de naam van de fotograaf wél genoemd wordt.
Groet,
Tjerk

Dieter

Hallo Tjerk,
deze opmerking/vraag hoort eigenlijk thuis in het algemeen forum van waarneming.nl. Maar wellicht is het normaal wat je ziet.
Evolution is like modifying a machine while it's running. (Karel Liem)
FUNGI are FUN!
KVMV