Website zeldzame vogels Nederland

Gestart door PeterCollaerts, maart 26, 2012, 16:13:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

PeterCollaerts

Hallo,

wat is de website waar je overzichten van zeldzame soorten in Nederland kan raadplegen? Is blijkbaar een site die pas recent online is gegaan.

Groeten

Peter

frankmeer

Frank van der Meer

PeterCollaerts


UtrechtsVogelNet

He, leuke site! Handig, alles bij de hand en leuk terug kijken, gravend in de vele herinneringen van mooie en spannende twitches.

Phil

Danny katerbarg

met vriendelijke groeten,
Danny Katerbarg( 29 jaar), Emmen

levenslijst vogels: 282
update: 04-02-2024 20:50

Bas vd Burg

en het wordt nog veeeeeeeeeeel mooier  ;D
groetjes,

Bas vd Burg
Katwijk ZH



mijn kattukse jaarlijst 2012

Jeroen Nagtegaal

Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Steven Wytema

Jep!


t was wachten natuurlijk totdat iemand daarmee kwam, maar we zijn (achter de schermen) druk aan het werk met nieuwe toepassingen, ontwerp etc.
We willen de 'harde data' (alle gevallen) wel aan jullie beschikbaar laten, dus zodra dat weer lukt zal de website het weer doen.
Tot die tijd wellicht leuk om even rond te kijken op [size=78%]http://www.avifauna.nl/[/size] ?
;)
Steven Wytema


hiskodevries

Citaat van: Steven Wytema op april 06, 2012, 08:33:49 AM
Jep!


t was wachten natuurlijk totdat iemand daarmee kwam, maar we zijn (achter de schermen) druk aan het werk met nieuwe toepassingen, ontwerp etc.
We willen de 'harde data' (alle gevallen) wel aan jullie beschikbaar laten, dus zodra dat weer lukt zal de website het weer doen.
Tot die tijd wellicht leuk om even rond te kijken op [size=78%]http://www.avifauna.nl/[/size] ?
;)
:)
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Klaas van Dijk

hoi Steven,

Jammer dat www.digitaleavifauna.nl weer even -tijdelijk- offline is, want ik had er al een aantal malen gebruik van gemaakt. Erg handig en erg overzichtelijk. Prima zoeken, fluitje van een cent allemaal. Geweldig dat er ook een directe link is van alle afzonderlijke gevallen (gewoon met een nummer).

Ik zag ook al wel dat het allemaal nog niet af was. Hopelijk snel weer online. Die www.avifauna.nl gaat over Tamme Vogels en dat is een andere tak van sport.

Groetjes, Klaas

Timo Roeke

Is er al nieuws wanneer de website weer online komt (Steven?)?

Steven Wytema


Hopelijk schep ik nu niet al te hoge verwachtingen...  :-X , maar:

Door de vele tijd in het veld, en drukte op het werk van diverse medewerkers hebben we besloten de release van de website te verplaatsen naar augustus.
Het blijft toch vrijwilligerswerk he ;)
Maar goed: we willen graag dat alles goed werkt, zo compleet mogelijk is, en voldoet aan onze richtlijnen.
En er zit nog véél meer achter, maar dat is voor later  :)
Hopelijk hebben jullie dus nog even geduld!
Steven Wytema