Steun Waarneming.nl met een Badge!

Gestart door AndreVrijens, mei 17, 2011, 09:13:32 AM

Vorige topic - Volgende topic

AndreVrijens

Om de club een beetje te steunen wil ik Badges laten maken.
Voordat ik dit avontuur induik, wil ik een beetje peilen of er behoefte is aan een Waarneming.nl-Badge, ik wil niet met een hele doos in mijn maag blijven zitten.

De Badge gaat €5,- kosten (inclusief verzenden) Hiervan gaat €1,50 naar Waarneming.nl om lopende kosten (bv. server-onderhoud) ietsiepietsie te dekken.

http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=123442.0.html

Interesse in een Badge? Laat het hier effe weten.
mvg.  André

AndreVrijens

Ja lijkt me een goed plan. ik wil er wel een! :duim:
mvg.  André

Corryabbink

met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Botervlieg

Ik heb ook wel interesse!

Bart van Hoogstraten

Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

nick w


Piet Schuttelaar

Ik doe mee!
goed initiatief!. gr. Piet

Grada Menting

Helemaal goed!  :duim:

Ik spreek nogal eens mensen in het veld aan die eruit zien als waarnemers en vraag dan of ze aanmelden bij waarneming.nl en dacht het zou gemakkelijker zijn als ze een badge zouden dragen van waarneming.nl.

Zal er zeker een bestellen.

Botervlieg

Citaat van: Sofie op mei 19, 2011, 23:04:24 PM
Ik spreek nogal eens mensen in het veld aan die eruit zien als waarnemers en vraag dan of ze aanmelden bij waarneming.nl en dacht het zou gemakkelijker zijn als ze een badge zouden dragen van waarneming.nl.

Dat is ook mijn idee. Dan kunnen we elkaar makkelijk herkennen.

Rickgel1

Zeker een goed idee. Ik heb ook intresse :duim:
Bedankt voor de reactie!

Rick Geling

MarjoSmeets

Als we met deze actie wrn.nl een beetje vrij kunnen houden van reclame, wie zou dan niet mee willen doen? Ik in elk geval wel!
De insecten zijn, tenzij anders vermeld, gevonden in onze tuin, of wei, grenzend aan akkerland in Selfkant net over de duitse grens bij Sittard (Limb)
Mit freundlichen Grüssen, oftewel, groetjes van Marjo

henkvanwoerden

Mooi iniatief. Ik doe mee.

Groet,

Henk.
Met vriendelijke groet,

Henk.

JohnvR


Lientje

Ja leuk, die wil ik ook wel!

Groetjes, Jacqueline

Jacqueline Meeuwis, Limburg

Jan Mudde

Jan Mudde

"Gutta cavat lapidem non vi sed saepe cadendo" (Ovidius)

Favoriete soortgroepen; Korstmossen, Nachtvlinders, Vogels en verder eigenlijk zeer breed natuurgeïnteresseerd. https://waarneming.nl/users/50310/observations/?advanced=on

salt

Strak plan!
Ik doe mee.  groet Alex Scholten.

CeesvanDijk


Richard Gerritsen

Als je met badges --> pins (zie link) bedoeld dan ben ik ook van de partij!
Is het misschien wat om alleen het logo (verrekijkertje) te nemen?
Is op zich kenmerkend genoeg! De pins met schroefdraad zijn het beste....

http://www.pins-industries.nl/pins%20algemeen.html



Bart van Hoogstraten

Wat ik van André begrijp wordt het per computer geborduurd en wordt het dus een soort (textielen) lapje wat je op een kledingstuk kunt naaien (of plakken?). Zelf denk ik dat alleen de verrekijker afdoende is voor herkenning maar wellicht met het oog op ledenwerving de url erbij noodzakelijk. (mensen die het logo [en dus waarneming] niet kennen en er nieuwsgierig door zijn leidt je dan naar de website).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Gulistan

Groeten van Christiane

AndreVrijens

Dames, Heren,

Ik heb zojuist de bestelling de (digitale) deur uitgedaan, de levering zal ongeveer twee weken gaan duren maar ik ga jullie alvast per mail benaderen met mijn rekeningnummer.

Uiteraard hoop ik dat er nog meer gegadigden zullen volgen.
mvg.  André

JRoosma

Citaat van: Bart van Hoogstraten op mei 22, 2011, 13:21:14 PM
Wat ik van André begrijp wordt het per computer geborduurd en wordt het dus een soort (textielen) lapje wat je op een kledingstuk kunt naaien (of plakken?).

Een Patch dus?
Jaring Roosma

cekay

leuk plan,

noteer mij maar voor 4 stuks
met vriendelijke groet

Carl Nolte

AndreVrijens

Citaat van: JRoosma op mei 29, 2011, 19:51:42 PM
Een Patch dus?

Ja, het bedrijf dat ze maakt noemt ze patch... ook goed, ikke niet weten  :rolleye:
ik ken die dingen als Badge (misschien het Engelse woord?)
ze worden geborduurd op een lapje stof van 7x7cm
mvg.  André

zeeeend

Goed idee. ik doe mee!
Gijs van den Ende

maartenimmerzeel

Doe mij ook maar 2 van die dingen. Hoeveel van die dingen heb je eigenlijk laten maken/ Want hoewel er aardig wat reacties staan hier inmiddels blijft het wel zoeken naar een speld in een hooiberg wil je er live eentje tegenkomen in het veld  :)

Groet Maarten Immerzeel


AndreVrijens

Ik hoop ze eind volgende week? binnen te hebben. Dan gaan ze op de post en zal Nederland overspoeld worden met badges /patches  ;D

Ik heb er initieel 50 besteld en ben nu ongeveer op de helft qua afname. Als ze op zijn... laat ik nieuwe maken.
mvg.  André

JohnvR

De eerste 50 worden natuurlijk wel unieke collectors items!

AndreVrijens

zie hier... het proefmodel. ik hoop de badges/patches eind deze week binnen te hebben.
mvg.  André

AndreVrijens

De eerste zending is op de post gegaan vandaag (vooralsnog alleen van diegenen waarvan ik het geld op mijn rekening heb staan :-\ )

Ik heb nog een voorraadje liggen dus als er nog meer liefhebbers opduiken, het kan nog.
mvg.  André