Verzoek om on topic te blijven

Gestart door Jeroen Nagtegaal, november 15, 2010, 19:04:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen Nagtegaal

Ik vind het jammer dat bepaalde/meerdere topics nogal vaak afdwalen naar "kinderpraat", ik weet even niet hoe ik het anders kort moet omschrijven. Ik zal ook zeker niet zeggen dat ik me nooit laat afdwalen maar de intentie van dit topic is toch vooral het melden van zeldzaamheden en evt. gedane zoekacties?
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Norman

#1
Citaat van: Jeroen Nagtegaal op november 15, 2010, 19:04:24 PM
Ik vind het jammer dat bepaalde/meerdere topics nogal vaak afdwalen naar "kinderpraat", ik weet even niet hoe ik het anders kort moet omschrijven. Ik zal ook zeker niet zeggen dat ik me nooit laat afdwalen maar de intentie van dit topic is toch vooral het melden van zeldzaamheden en evt. gedane zoekacties?

Jeroen, kom op zeg en jij maakt reclame voor de JNM?

Je zou een forum kunnen oprichten voor oude wijze heeren, waar jeugdigen niet worden toegestaan en waar je uitsluitend op voordracht van je geriater word toegelaten. Moet je wel oppassen dat de leeftijd niet dusdanig hoog word dat de kinderpraat weer terugkeert.  ;D

Wrn.nl is toch voor alle leeftijden en ik vind dat de jeugdigen onder ons zich behoorlijk volwassen gedragen. Vergelijk het maar eens met het taaltje op het Fok! forum, dan valt het allemaal wel mee.

Jeroen Nagtegaal

Er is een apart subforum dat heet DFB, het lijkt me dat de grens wel enigszins gescheiden kan blijven.
Reacties bedoeld om afspraken te maken voor een twitch horen in mijn ogen niet hier thuis, evenals lange reacties op negatieve zoekacties, of van die reactie waarbij hoop wordt uitgesproken.

Ik zeg overigens niet dat de jeugd (Waar ik wellicht ook bij hoor) hier niets mag zeggen, en niets weten. Integendeel zelfs, sommige zijn toch al zeer vakkundig! Maar een iets allerte blik op een eigen reactie kan geen kwaad lijkt me. Ik stel me zelf bijna altijd even de vraag of mijn reactie wel zinnig is, zoniet dan post ik hem niet, of elders.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Wouter van der Ham

Ik begrijp volgens mij wel een beetje wat hij bedoelt, Volgens mij bedoelt hij dat het topic een beetje afdwaalt naar het posten van het zoeken naar Waterspreeuwen en Fraters I.P.V dat het over Vale Braamsluipers en Witstuitbarmsijsen gaat.
Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

Jan vH

Citaat van: wouteren3 op november 15, 2010, 19:27:44 PM
Ik begrijp volgens mij wel een beetje wat hij bedoelt, Volgens mij bedoelt hij dat het topic een beetje afdwaalt naar het posten van het zoeken naar Waterspreeuwen en Fraters I.P.V dat het over Vale Braamsluipers en Witstuitbarmsijsen gaat.
En nu gaat het weer ergens anders over... Maar ik zal de volgende keer eerst even goed bedenken of het zinnig genoeg voor dit topic...  :duim:
Jan van Harten
Validator Plantengallen

Jeroen Nagtegaal

Nee dat niet zozeer, Die meldingen van Fraters (zulke aantallen) en Waterspreeuw zijn ook erg leuk. Maar het gaat me meer om posts als bijv. onderstaande. Overigens niet persoonlijk bedoeld.

Citaat van: Rikstar op november 10, 2010, 19:03:01 PM
woehoe! leuk! nog een kleine slag om de arm maar als het goed is ben ik er morgen wel. :)

Citaat van: Vincent Hart op november 10, 2010, 17:23:03 PM
Mijn bron (net als die van Roelof) was Silvan zelf, hij had 'm kort voor bericht/piep ontdekt. Veel eerder melden zat er dus niet in ;) Al z'n 2e zelfontdekte, beiden vrouw!
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Vincent Hart

Van het off topic discussieren over het on topic blijven, maar even een nieuw topic gemaakt  :police:
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Jeroen Nagtegaal

Citaat van: Vincent Hart op november 15, 2010, 19:33:22 PM
Van het off topic discussieren over het on topic blijven, maar even een nieuw topic gemaakt  :police:
Dank, kun je die andere post dan ook kopiëren?
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Vincent Hart

Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Norman

Nou, ik vind het enorme storm in heel klein glaasje water.

Bart van Hoogstraten

Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/