DBA-dag zaterdag 9 januari gaat niet door!

Gestart door snwja3, januari 08, 2010, 17:02:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

snwja3


       
  • Vanwege de weersverwachting, de verwachte situatie op de wegen en met name de te verwachten lage opkomst heeft het DBA-bestuur met pijn in het hart besloten de Dutch Birding-vogeldag van zaterdag 9 januari in Lunteren niet door te laten gaan en te verplaatsen naar een latere datum. Dit zal mogelijk in februari zijn.
    Natuurlijk zijn Dutch Birdersvoor geen kleintje vervaard, en achteraf kan het natuurlijk altijd meegevallenzijn op de weg. Maar bezoekers aan de Dutch Birding-vogeldag komen uit allehoeken van Nederland, moeten voor dag en dauw op pad en maken hun afweging omte vertrekken toch op basis van de verwachting. Er bereiken ons signalen uithet veld dat de opkomst wel eens heel laag zou kunnen worden. Zowel voor desprekers en de standhouders als voor Zalencentrum De Werelt zou dat erg jammerzijn.
    Deze mededeling wordt ruimverspreid, via onder andere Dutch Bird Alerts, de websites www.dutchbirding.nl en www.waarneming.nl , maar schroomt u niet ommensen waarvan u weet dat die op pad gaan en die misschien het nieuws gemistkunnen hebben in te seinen!
Wietze Janse

Ben Wielstra

Jammer! Ik had er wel zin an! Moet ik dan toch nog naar die troepiaal?

steenl

CiteerMoet ik dan toch nog naar die troepiaal?

Het is geen eend.
Jammer dat de dag niet door gaat. De dag gaat nu waarschijnlijk aan mijn neus voorbij.

JohanvantBosch

Gelukkig hebben we al een nieuwjaarsreceptie gehad afgelopen dinsdag in Alkmaar  ;D
De DB dag kunnen we als het goed is nog inhalen...


snwja3

#5
Citaat van: Edwin Russer op januari 29, 2010, 12:40:24 PM
Vers van de pers.

http://deceptiontours.nl/index.php/de-weekenden/2010/db-dag-2010.html
Om eventuele teleurstellingen/deceptions te voorkomen, 20 maart is een goede optie, maar staat nog niet 100% vast.
We zijn er nog hard mee bezig, maar is niet zo eenvoudig om zo'n evenement om te gooien.
Wacht tot de officiele datum op de DB-site gepubliceerd wordt .........
Wietze Janse